Klanttevredenheidsonderzoek voor de verhuurmarkt
Laat de prestaties van uw organisatie maandelijks monitoren
voor 200 euro per maand.
Waarom?
- Hoe tevreden zijn uw klanten?
- Wat zijn de belangrijkste verbetergebieden?
- Hebben verbeteringen in de organisatie ook effect?
De tevredenheid van klanten is een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van de organisatie. Inzicht in de klanttevredenheid is onmisbaar bij het aanbrengen van concrete verbeteringen in de dagelijkse dienstverlening. Met behulp van een klanttevredenheidsonderzoek kan dit inzicht worden verkregen. Door behalve de tevredenheid van klanten over uw concrete diensten, ook het belang ervan in kaart te brengen, wordt eveneens duidelijk welke aspecten de meeste aandacht verdienen.
Hoe?
- ConsuRent verstuurt maandelijks een klanttevredenheidsonderzoek naar uw nieuwe klanten.
- Klanten krijgen eenmalig een herinnering toegestuurd.
- U ontvangt elke maand een eindrapport waarin de klant zijn waardering voor uw organisatie uitspreekt.
Voorbeeld enquête; Onderstaand vindt u een gecomprimeerde enquête. De werkelijke enquête bevat 29 vragen. De vragenlijst wordt samen met u opgesteld.
Kosten?
De kosten zijn 200 euro per maand.
Dit is exclusief opmaakkosten. Er is een maximum van 200 zendingen per maand.
Wilt u uw klanttevredenheidsonderzoeken door ConsuRent laten verzorgen?
Vul het formulier in voor een vrijblijvend gesprek of bel ons op 070 4190101.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem contact op met Ron van Es.