Klanttevredenheidsonderzoek Mini Opslag

Klanttevredenheidsonderzoek voor de Mini Opslagmarkt

Laat de prestaties van uw organisatie maandelijks monitoren
voor 200 euro per maand.

Vraag vrijblijvende offerte aan!

Waarom?

  • Hoe tevreden zijn uw klanten?
  • Wat zijn de belangrijkste verbetergebieden?
  • Hebben verbeteringen in de organisatie ook effect?

De tevredenheid van klanten is een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van de organisatie. Inzicht in de klanttevredenheid is onmisbaar bij het aanbrengen van concrete verbeteringen in de dagelijkse dienstverlening. Met behulp van een klanttevredenheidsonderzoek kan dit inzicht worden verkregen. Door behalve de tevredenheid van klanten over uw concrete diensten, ook het belang ervan in kaart te brengen, wordt eveneens duidelijk welke aspecten de meeste aandacht verdienen.

Hoe?

  • ConsuRent verstuurt maandelijks een klanttevredenheidsonderzoek naar uw nieuwe klanten.
  • Klanten krijgen eenmalig een herinnering toegestuurd.
  • U ontvangt elke maand een eindrapport waarin de klant zijn waardering voor uw organisatie uitspreekt.

Voorbeeld enquete; Onderstaand vindt u een gecomprimeerde enquete. de werkelijke enquete bevat 29 vragen. De vragenlijst wordt samen met u opgesteld.

Maandelijkse enquete!

Kosten?

De kosten zijn 200 euro per maand.
Dit is exclusief opmaak kosten en heeft een maximum van 200 zendingen per maand.

Wilt u uw klanttevredenheidsonderzoeken door ConsuRent laten verzorgen?
Vul het formulier in voor een vrijblijvend gesprek of bel ons op 070 4190101.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem contact op met Ron van Es.